Любі діти, вітаю вас!
Бажаю приємно і з користю провести сьогоднішній навчальний день.
Розпочинаємо свій день з ранкової зарядки. Танцюємо і посміхаємося.
Навчання грамоти (читання)
Читаю про домашніх тварин.
1. Розчитування.
2. Переглянь відео.
- Отже, сьогодні урок присвячений домашнім улюбленцям.
3. Працюємо за підручником.
Приготуй підручник для читання. Читай і відповідай на питання.
- підручник, стор. 106-107.
Переглянь відео. А потім, ще раз прочитай вірші та оповідання у підручнику, перекажи, дай відповіді на питання.
4. Гра -пантоміма.
Пограйте в цю гру з батьками або іншими членами родини.
За допомогою міміки й жестів покажіть домашнього улюбленця, якого ви маєте або хотіли б мати. Інші повинні назвати цю тваринку.
5. Вправа "Продовж речення".
Розкажи батькам.
Розкажи батькам.
- Сьогодні я дізнався / дізналася...
- Мені сподобалося...
- Можу розповісти іншим про...
6. Читання для себе.
- читай додаткові книжки;
- види записи у "Щоденнику читача".
Відпочинь, порухайся, попий води.
Навчання грамоти (письмо)
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням.
1. Повтори, чому навчилися.
2.Працюємо у робочому зошиті.
Приготуй робочий зошит, олівець або ручку. Відступи від попередньої роботи 2 рядочки вниз. Запиши словникові слова, постав наголос і запам'ятай їх правопис.
Відео можна ставити на паузу.
Продовжуємо навчатися.
Працюйте по відео разом з вчителем.
Приготуй робочий зошит, олівець або ручку. Відступи від попередньої роботи 2 рядочки вниз. Запиши словникові слова, постав наголос і запам'ятай їх правопис.
Відео можна ставити на паузу.
Відпочиваємо!
Працюйте по відео разом з вчителем.
3. Вправа "Продовж речення".
Розкажи батькам.
Розкажи батькам.
- Сьогодні я дізнався / дізналася...
- Мені сподобалося...
- Можу розповісти іншим про...
Відпочинь, порухайся, попий води.
Математика
Визначаємо вартість товару. Самостійна робота.
1. Працюємо самостійно.
- Діти, приготуйте окремий листок у клітинку (батьки допоможуть), ручку, олівець, лінійкую. Відступіть 1 клитинку вниз та 10 клітинок вправо. Починаючи з 10 клітинки, напишіть своє прізвище та ім'я.
- Сьогодні ми будемо виконувати самостійну роботу з математикии.Відступіть 1 клітинку вниз, з краю зошита 1 клітинку вправо і починайте виконувати самостійну роботу.
- Не треба писати номер завдання і його назву. Між завданнями відступаємо 2 клітинки вниз.
- Не треба писати номер завдання і його назву. Між завданнями відступаємо 2 клітинки вниз.
- Нагадую! У вас є папка "Помічниця". В папці - пам'ятка, як оформлювати роботу в зошиті у клітинку (Де і як записувати задачу, приклади, відступати певну кількість клітинок між прикладами і видами робіт.)
Завдання самостійної роботи виконуй самостійно. Я вірю, у тебе все вийде.
(Під час перевірки, якщо припустився помилки, закресли її олівцем або ручкою і зверху напиши правильну відповідь).
Відпочиваємо!
Сфотографуйте свою роботу і надішліть вчителю. Листок з роботою залиши у себе, не загуби. Віддасиш його вчителю на початку навчального року. Дякую за роботу!
Відпочиваємо!
2. Працюємо далі. Переглянь відео.
Приготуй підручник, зошит з друкованою основою, робочий зошит, олівець, ручку.
- підручник, стор.139.
-ЗДО, стор.63 № 1,2.
-Діти, ви, звичайно буваєте у магазинах. І напевне просили батьків купити вам щось... Іноді вони погоджувались з вами, а іноді не задовольняли ваші прохання. Чому? Товари, які продаються в магазинах, коштують грошей...
- Сьогодні ви познайомитесь із важливою для людини величиною - вартістю (стоимостью товара).
Виконуй завдання по відео разом з вчителем.
3. Вправа "Продовж речення".
Розкажи батькам.
Розкажи батькам.
- Сьогодні я дізнався / дізналася...
- Мені сподобалося...
- Можу розповісти іншим про...
Відпочинь, порухайся, попий води.
Я досліджую світ
Культура та звичаї українців.
1. Подорож Україною.
- Діти, ми сьогодні продовжуємо подорожувати Україною.
Словничок
Традиція - досвід, погляди, смаки, норми поведінки, що склалися історично й передаються з покоління впокоління.
Звичаї - це загальноприйнятий порядок, правила, що здавна існують у громадському житті й побуті народу.
2. Переглянь відео.
3. Вправа "Продовж речення".
Розкажи батькам.
Розкажи батькам.
- Сьогодні я дізнався / дізналася...
- Мені сподобалося...
- Можу розповісти іншим про...
Співаємо, посміхаємося, рухаємося і піднімаємо свій настрій.
Цікаво знати!
26 травня - День паперового літачка.
Історія паперових літачків виникла в Китаї більше 2000 років тому і до 460-390 років нашої ери. Але знову заговорили про них тільки в ХХ столітті. У 1930-ті роки засновник компанії Lockheed Джон Нортроп використовував паперові літачки для тестування нових ідей при створенні реальних літаків.
З роками ця проста іграшка ставала все більш популярною в багатьох країнах.
У 1989 році була заснована Асоціація паперового авіабудування, а перший чемпіонат із запуску паперових літачків було проведено в 2006 році.
У 2012 році Джо Айуб склав літачок, якому вдалося подолати відстань в 70 м. У 2013 році німецькі студенти привезли на фестиваль найбільший в США паперовий літак з розмахом крил 18 м.
- Пропоную , вам діти, зробити свого літачка і запустити його. Можна влаштувати змагання з запуску паперових літачків.
Чудово! У вас все вийшло!
Зустрінемося завтра!
Дбайте про себе! Будьте здорові!
Комментариев нет:
Отправить комментарий