понедельник, 25 мая 2020 г.

Вівторок, 26 травня

Любі діти, вітаю вас! 
Бажаю приємно і з користю провести сьогоднішній навчальний день.

Розпочинаємо свій день з ранкової зарядки. Танцюємо і посміхаємося.



   Навчання грамоти (читання)
Читаю про домашніх тварин.
1. Розчитування.


2. Переглянь відео.

- Отже, сьогодні урок присвячений домашнім улюбленцям.
3. Працюємо за підручником.
Приготуй підручник для читання. Читай і відповідай на питання.
- підручник, стор. 106-107.
Переглянь відео.  А потім, ще раз прочитай вірші та оповідання у підручнику, перекажи, дай відповіді на питання.


4. Гра -пантоміма.
Пограйте в цю гру з батьками або іншими членами родини.
За допомогою міміки й жестів покажіть домашнього улюбленця, якого ви маєте або хотіли б мати. Інші повинні назвати цю тваринку.


5. Вправа "Продовж речення".

Розкажи батькам.
  •     Сьогодні я дізнався / дізналася...
  •     Мені сподобалося...
  •     Можу розповісти іншим про...

6. Читання для себе.
  • читай додаткові книжки;
  • види записи у "Щоденнику читача". 


Відпочинь, порухайся, попий води.



   Навчання грамоти (письмо)
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням.
1. Повтори, чому навчилися.

2.Працюємо у робочому зошиті.
Приготуй робочий зошит, олівець або ручку. Відступи від попередньої роботи 2 рядочки вниз. Запиши словникові слова, постав наголос і запам'ятай їх правопис.
Відео можна ставити на паузу.




Відпочиваємо!


Продовжуємо навчатися.
Працюйте по відео разом з вчителем.


3. Вправа "Продовж речення".

Розкажи батькам.
  •     Сьогодні я дізнався / дізналася...
  •     Мені сподобалося...
  •     Можу розповісти іншим про...
Відпочинь, порухайся, попий води.


Математика
Визначаємо вартість товару. Самостійна робота.
1. Працюємо самостійно.
- Діти, приготуйте окремий листок у клітинку (батьки допоможуть), ручку, олівець, лінійкую. Відступіть 1 клитинку вниз та 10 клітинок вправо. Починаючи з 10 клітинки, напишіть своє прізвище та ім'я.
- Сьогодні ми будемо виконувати самостійну роботу з математикии.Відступіть 1 клітинку вниз, з краю зошита 1 клітинку вправо і  починайте виконувати самостійну роботу.
- Не треба писати номер завдання і його назву. Між завданнями відступаємо 2 клітинки вниз.
- Нагадую!  У вас є папка "Помічниця". В папці - пам'ятка, як оформлювати роботу в зошиті у клітинку (Де і як записувати задачу, приклади, відступати певну кількість клітинок між прикладами і видами робіт.)

Завдання самостійної роботи виконуй самостійно. Я вірю, у тебе все вийде.


(Під час перевірки, якщо припустився помилки, закресли її олівцем або ручкою і зверху напиши правильну відповідь).

Сфотографуйте свою роботу і надішліть  вчителю. Листок з роботою залиши у себе, не загуби. Віддасиш його вчителю на початку навчального року. Дякую за роботу!

Відпочиваємо!
2. Працюємо далі. Переглянь відео.
Приготуй підручник, зошит з друкованою основою, робочий зошит, олівець, ручку.
- підручник, стор.139.
-ЗДО, стор.63 № 1,2.

-Діти, ви, звичайно буваєте у магазинах. І напевне просили батьків купити вам щось... Іноді вони погоджувались з вами, а іноді не задовольняли ваші прохання. Чому? Товари, які продаються в магазинах, коштують грошей...
- Сьогодні ви познайомитесь із важливою для людини величиною - вартістю (стоимостью товара).

Виконуй завдання по відео разом з вчителем.



3. Вправа "Продовж речення".

Розкажи батькам.
  •     Сьогодні я дізнався / дізналася...
  •     Мені сподобалося...
  •     Можу розповісти іншим про...
Відпочинь, порухайся, попий води.



Я досліджую світ
Культура та звичаї українців.
1. Подорож Україною.


- Діти, ми сьогодні продовжуємо подорожувати Україною. 
Словничок
Традиція - досвід, погляди, смаки, норми поведінки, що склалися історично й передаються з покоління впокоління.
Звичаї - це загальноприйнятий порядок, правила, що здавна існують у громадському житті й побуті народу.
2. Переглянь відео.


3. Вправа "Продовж речення".

Розкажи батькам.
  •     Сьогодні я дізнався / дізналася...
  •     Мені сподобалося...
  •     Можу розповісти іншим про...

Співаємо, посміхаємося, рухаємося і піднімаємо свій настрій.



Цікаво знати!
26 травня - День паперового літачка.

    Історія паперових літачків виникла в Китаї більше 2000 років тому і до 460-390 років нашої ери. Але знову заговорили про них тільки в ХХ столітті. У 1930-ті роки засновник компанії Lockheed Джон Нортроп використовував паперові літачки для тестування нових ідей при створенні реальних літаків.
  З роками ця проста іграшка ставала все більш популярною в багатьох країнах.
  У 1989 році була заснована Асоціація паперового авіабудування, а перший чемпіонат із запуску паперових літачків було проведено в 2006 році.
    У 2012 році Джо Айуб склав літачок, якому вдалося подолати відстань в 70 м. У 2013 році німецькі студенти привезли на фестиваль найбільший в США паперовий літак з розмахом крил 18 м.

  - Пропоную , вам діти, зробити свого літачка і запустити його. Можна влаштувати змагання  з запуску  паперових  літачків.



Чудово! У вас все вийшло!

Зустрінемося завтра!
Дбайте  про себе! Будьте здорові!


Комментариев нет:

Отправить комментарий

П'ятниця, 29 травня

Діти, вітаю вас з останнім навчальним днем у 1 - А класі! Прокидаємося, рухаємося та виконуємо останні завдання! Математика...