вторник, 26 мая 2020 г.

Середа, 27 травня

Доброго ранку, діти! 

Розпочинаємо свій день з ранкової зарядки. Танцюємо і посміхаємося.


Математика
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини - метр. Додаємо і віднімаємо числа.
1. Пограй!

2. Переглянь відео.
 Приготуй підручник, зошит з друкованою основою, робочий зошит, олівець, ручку.
- підручник, стор.140- 141.
-ЗДО, стор.63 -64.
Виконуй завдання по відео разом з вчителем.

3.  Вправа "Продовж речення".
Розкажи батькам.
  •     Сьогодні я дізнався / дізналася...
  •     Мені сподобалося...
  •     Можу розповісти іншим про...
                      Відпочинь, порухайся, попий води. 



                                     Я досліджую світ
Народні символи.
 1. Пригадай, чому навчилися.


2. Переглянь відео. Запам'ятай!




3. Працюємо за сторінками підручника.




4.  Вправа "Продовж речення".
Розкажи батькам.
  •     Сьогодні я дізнався / дізналася...
  •     Мені сподобалося...
  •     Можу розповісти іншим про...

Відпочинь, порухайся, попий води.




Русский язык
Повторение.












Відпочинь, порухайся, попий води.





Дякую за роботу!
Зустрінемося завтра!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

П'ятниця, 29 травня

Діти, вітаю вас з останнім навчальним днем у 1 - А класі! Прокидаємося, рухаємося та виконуємо останні завдання! Математика...